Aktualności

Poradnia Laktacyjna Zapewnia wszechstronną pomoc mamom, które chcą karmić swoje dzieci piersią, ale zmagają się z różnymi problemami, jak np.: bolesne i poranione brodawki; odmowa...
Więcej…
Życzenia z okazji dnia Pracownika Służby Zdrowia  
Więcej…
Życzenia wielkanocne
Więcej…
30.03.2018 - Dzień wolny dla pracowników Administracji Szpitala Uprzejmie informujemy iż 30.03.2018r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Administracji Szpitala (Marketing...
Więcej…
Życzenia bożonarodzeniowe  
Więcej…

Fundacja Cicha Nadzieja

Login Form



Program „ZDROWE SERCE” – NOWOŚĆ

Szpital Miejski w Tychach
zaprasza do udziału w Programie „ZDROWE SERCE”

Program pozwoli na kompleksową ocenę stanu Twojego serca oraz układu krążenia.

Czy wiesz, że jest takie plemię w Nowym Meksyku, które wita się słowami:  ”Jak się dzisiaj czuje Twoje serce?”

A czy Ty wiesz, jak się czuje Twoje?

Czy potrafisz o nie prawidłowo zadbać, czy wiesz jak mu pomóc?

JEŻELI:

  • masz stresującą pracę,
  • w Twojej rodzinie występują choroby serca,
  • masz bóle w klatce piersiowej, duszności, łatwo się męczysz,
  • nigdy nie badałeś swojego serca

mamy ofertę  dla Ciebie – wykonaj badania i dowiedz się, jakie występuje u Ciebie ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia.

CZY WIESZ, ŻE:

  • choroby układu sercowo-naczyniowego odpowiadają za 48% zgonów w Polsce;
  • 18 mln (46%) Polaków ma podwyższony poziom cholesterolu;
  • w Polsce jest około 3,5 mln osób (9,1%) chorych na cukrzycę, z czego około 1/3 z tych osób (ponad milion) pozostaje niezdiagnozowanych;
  • 46% społeczeństwa ma nadwagę lub otyłość?

SPRAWDŹ, CZY CIEBIE NIE DOTYCZĄ TE PROBLEMY!

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, która obejmuje:

  • konsultacje lekarską;
  • komplet badań laboratoryjnych (morfologia,  glukoza, lipidogram, kreatynina, kwas moczowy, jonogram);
  • elektrokardiografię.

Koszt porady wraz z badaniami wynosi  200,00 zł.

Dodatkowo oferujemy szeroką gamę badań i konsultacji specjalistycznych.

Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu (32) 780-87-42

Przejdź do aktualnego cennika>>>


 

 

Wstrzymanie odwiedzin w Oddziale dziecięcym

Informacja o wstrzymaniu odwiedzin w załączeniu:

- Zarządzenie Nr 1 / 2016


 

PORADNIA PROKTOLOGICZNA - NOWOŚĆ

Nasza poradnia proktologiczna zajmuje się diagnostyką chorób odbytu, odbytnicy i jelita grubego. Prowadzimy leczenie zachowawcze schorzeń odbytu (hemoroidy, zakrzepica przyodbytowa, szczelina odbytu, przetoki odbytu, stany zapalne, świąd odbytu, kłykciny kończyste).
Wykonujemy zabiegi proktologiczne: wycięcie zmian odbytu, zabieg Barrona - usuwanie żylaków odbytu (hemoroidy);
Prowadzimy diagnostykę i leczenie krwawień z dolnego odcinka przewodu pokarmowego oraz kwalifikujemy pacjentów do zabiegów operacyjnych oraz prowadzimy pacjentów po zabiegach.
W poradni możecie Państwo uzyskać kompleksową informację na temat  profilaktyki chorób końcowego odcinka przewodu pokarmowego i ich powikłań.
Oferujemy szeroki wachlarz badań diagnostycznych oraz laboratoryjnych.
 
Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu (32) 780-87-42

Przejdź do aktualnego cennika>>>


 

 

Oferta pracy:

Zatrudnimy pielęgniarkę na Oddział internistyczny (praca zmianowa).
Oferujemy zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z Sekretariatem (osobiście lub telefonicznie pod numerem tel. (32) 780-87-03) w godzinach 08.00 do 15.00.


 

PORADNIA GERIATRYCZNA:

Nasza poradnia zajmuje się kompleksową diagnostyką i leczeniem szeregu chorób wieku podeszłego:

  • zaburzeniami pamięci (choroba Alzheimera, inne typy otępienia),
  • zaburzeniami nastroju,
  • nasileniem objawów wielu chorób przewlekłych (niewydolności serca, cukrzycy, nadciśnienia tętniczego).

Ponadto wspiera Seniora, jego Rodzinę poprzez:

  • ocenę, jakie leki i jakie badania należy wykonać w sytuacji gdy Pacjent zgłasza wiele dolegliwości lub ma mniej typowe objawy
  • oferuje pomoc w rozwiązywaniu codziennych trudności w opiece i pielęgnacji schorowanego Seniora, po przebytym udarze mózgu, złamaniu szyjki kości udowej,  operacjach lub ciężkiej chorobie.

Opieka w Poradni Geriatrycznej  skierowana jest zarówno do sprawnych osób starszych pragnących utrzymać dobry stan zdrowia i uniknąć niesprawności w przyszłości, jak i osób borykających się z licznymi dolegliwościami, przyjmujących wiele leków, wymagających wsparcia w procesie opieki oraz leczenia (również w domu Chorego).

Świadczeń w Poradni geriatrycznej udziela:

dr n. med. Agnieszka Jabłeka – specjalista geriatrii

Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu (32) 780-87-42

Przejdź do aktualnego cennika>>>

 

Certyfikat ISO

logodlaszpitalawtychach

W Szpitalu prowadzone są intensywne działania ukierunkowane na stałą poprawę jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych. Skupiają się one przede wszystkim na wypracowywaniu i wdrażaniu odpowiednich rozwiązań podnoszących jakość funkcjonowania Szpitala w każdym obszarze działalności. Głównym celem działań na rzecz poprawy jakości usług medycznych jest zapewnienie wysokiego poziomu medycznego, organizacyjnego i etycznego oferowanych świadczeń zdrowotnych.

W dniu 05.11.2014 r. po przeprowadzeniu przez Polską Akademię Jakości CERT Sp. z o. o. auditu certyfikującego, Szpital Miejski w Tychach uzyskał certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem zgodny z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009 i PN-EN ISO 14001:2005.

Zakres certyfikacji obejmował: Usługi medyczne w zakresie leczenia szpitalnego, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej (okulistyka, kardiologia, gastroenterologia, choroby wewnętrzne, pediatria, choroby metaboliczne, onkologia, diabetologia, neurologia, laryngologia, urologia, psychologia, psychiatria, ginekologia, nefrologia, hematologia, geriatria, logopedia, endokrynologia, alergologia), pracowni endoskopowej, podstawowej opieki zdrowotnej w tym transportu sanitarnego, pielęgniarskiej opieki długoterminowej domowej, chemioterapii, pracowni RTG, USG, spirometrii, EKG, laboratorium analitycznego, apteki, medycyny pracy, a także profilaktyki i promocji zdrowia.

certyfikat

Certyfikat.pdf

KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I ŚRODOWISKIEM

Korzyści dla pacjenta:

  • usprawnienie systemu udzielania świadczeń medycznych;
  • systematyczne podnoszenie jakości świadczeń zdrowotnych;
  • poprawa standardu oferowanych usług medycznych;
  • ciągłe rozszerzanie ofert usług medycznych;
  • stwarzanie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta;
  • przestrzeganie praw pacjenta i poszanowanie jego godności osobistej;
  • udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia;
  • staranne prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta;
  • poprawa oraz zapewnienie bezpiecznych warunków bytowych pacjentów w trakcie hospitalizacji i leczenia ambulatoryjnego, dzięki rozbudowie nowoczesnej infrastruktury medycznej, technicznej i technologicznej przystosowanej do obowiązujących standardów;
  • stałe badanie satysfakcji pacjentów z leczenia szpitalnego i opieki ambulatoryjnej oraz dostosowywanie się do ich potrzeb i oczekiwań;
  • poprawa współpracy pomiędzy wszystkimi stronami uczestniczącymi w procesie leczenia pacjenta.

Korzyści dla pracownika:

  • poprawa komunikacji interpersonalnej, obiegu dokumentacji, organizacji pracy;
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług i oddziaływanie placówki na środowisko;
  • zapewnienie bezpiecznych warunków pracy;
  • wzrost zaangażowania pracowników w podnoszenie jakości świadczeń medycznych;
  • zwiększenie motywacji do pracy oraz podniesienie efektywności pracy zespołowej;
  • integracja grup zawodowych;
  • wzrost zaufania pracownika do pracodawcy;
  • uporządkowanie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników.

Korzyści dla szpitala:

  • usprawnienie i optymalizacja procesów zarządzania;
  • redukcja kosztów działalności;
  • zwiększenie efektywności działania, skuteczności wykorzystania zasobów organizacji poprzez zmniejszenie zużycia energii, surowców, materiałów, właściwą gospodarkę lekiem oraz prawidłowe zarządzanie odpadami;
  • uporządkowanie dokumentacji, procedur postępowania;
  • zwiększenie wiarygodności i konkurencyjności szpitala na rynku usług medycznych - podnoszenie prestiżu szpitala w oczach pacjenta i płatnika oraz prywatnych firm ubezpieczeniowych;
  • kreowanie wizerunku placówki służby zdrowia jako zdolnej do zapewnienia właściwej opieki pacjentom;
  • zapobieganie zdarzeniom potencjalnie awaryjnym, w tym awarii środowiskowych;
  • szybkie i skuteczne identyfikowanie i rozwiązywanie problemów;
  • zmniejszenie liczby popełnianych błędów, zmniejszenie ilości reklamacji;
  • podnoszenie kultury organizacji szpitala.

POLITYKA JAKOŚCI

Najważniejszym dokumentem Systemu Zarządzania jest Polityka Jakości i Środowiska, zawierająca deklaracje kierownictwa dotyczące stosowania wymagań norm, prowadzenia ciągłego doskonalenia, przeznaczenia niezbędnych dla rozwoju systemu zasobów, identyfikacji oraz spełniania potrzeb i oczekiwań klientów.

polityka jakosci

Polityka jakości.pdf

ANKIETA SATYSFAKCJI PACJENTA

Identyfikacja potrzeb i oczekiwań pacjentów dotyczących jakości usług medycznych świadczonych przez Szpital Miejski w Tychach jest jednym z celów zawartych w Polityce Jakości. Realizacja tego celu jest możliwa do osiągnięcia, tylko poprzez stałe monitorowanie jakości świadczonych usług medycznych. W szpitalu wprowadzone zostało badanie satysfakcji pacjenta oparte na wypełnieniu anonimowej ankiety. Ankiety są dostępne na oddziałach szpitalnych przy dyżurkach pielęgniarskich oraz w rejestracji Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Szczere opinie Naszych Pacjentów są niezbędne, aby korygować niedociągnięcia i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom. Zapraszamy do wypełnienia ankiety podczas wizyty w naszej placówce.

Pełnomocnik Dyrektora ds. zarządzania jakością i środowiskiem

Agnieszka Knapik

 


 

 

Życzenia bożonarodzeniowe

zyczenia

 


 

 

Zmiana godzin pracy pracowników administracji

Szanowni Państwo,
pragniemy poinformować, iż od dnia 1 listopada 2015 r. zmieniają się
godziny pracy pracowników administracji Szpitala Miejskiego w Tychach.

Poniedziałek 08:00 16:35
Wtorek 08:00 15:35
Środa 08:00 15:35
Czwartek 08:00 15:35
Piątek 07:00 13:35

 


 

 

24.12.2015 r. - Dzień wolny dla pracowników Administracji Szpitala

Uprzejmie informujemy iż 24.12.2015r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Administracji Szpitala (Marketing i Statystyka, Księgowość, Kadry-Płace, Sekretariat, Dział Gospodarczo-Techniczny, Dział Informatyki) w zamian za święto przypadające w sobotę 26.12.2015 r.


 

14.08.2015 - Dzień wolny dla pracowników Administracji Szpitala

Uprzejmie informujemy iż 14.08.2015r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Administracji Szpitala (Statystyka, Marketing, Księgowość, Kadry-Płace, Sekretariat, Dział Gospodarczo-Techniczny) w zamian za święto  przypadające w sobotę 15.08.2015 r.

 


 

„Dzień Zdrowia – 07 czerwca 2015r.”

07 czerwca 2015r. na Placu pod Żyrafą zaprosiliśmy Państwa do naszego stanowiska w ramach DNIA ZDROWIA.
Wykonaliśmy dla Państwa ok. 180 pomiarów ciśnienia, 150 pomiarów cukru.
Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się porady związane z profilaktyką chorób układu sercowo-naczyniowego (lekarze, w tym również lekarz diabetolog oraz dietetycy udzielili kilkudziesięciu porad).
Do lekarza dermatologa, który badał zmiany skórne dermatoskopem - ustawiła się bardzo długa kolejka.
Rehabilitant udzielił 15 konsultacji.
Ratownicy prowadzili warsztaty pierwszej pomocy, na scenie zaprezentowali sposób postępowania z dzieckiem w przypadku zadławienia. Chętnych do ćwiczeń z fantomami medycznymi nie brakowało.
Fundacja "CICHA-NADZIEJA" we współpracy ze Szpitalem przygotowała "Kącik Malucha". Malowanie twarzy, kolorowanie, konkursy z nagrodami, bąbelkowa kraina - to tylko niektóre z atrakcyjnych punktów programu zaproponowanego na Dzień Zdrowia.
Firma DANONE częstowała najmłodszych uczestników pysznymi serkami i deserami.


 

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna > Ostatnie >>